Menu
Redesign website hotelweek.nl - HotelWeek

HotelWeek

Redesign website hotelweek.nl

De jaarlijks terugkerende HotelWeek is een initiatief van HotelSpecials.nl, waarin gedurende één week 4- en 5 sterrenhotels met hoge kortingen kunnen worden geboekt.

Noon Design ontwierp voor de 2015-editie van hotelweek.nl een nieuwe visuele identiteit. Deze bestaat uit een simpel kleurenpallet, met donkere grijzen gecombineerd met een helder goudgeel en een frisse blauwtint voor de interactieve elementen. Ook de fotografie sluit aan op de nieuwe propositie met een meer luxe beeld, net als het font: een sierlijk script met veel afwisseling tussen dik en dun wat de letter wat meer spanning geeft.

Het ontwerp is geoptimaliseerd voor desktop- tablet- en mobiel gebruik. De nieuwe stijl is breed doorgevoerd. Ten eerste natuurlijk in de site, maar ook in een een ruim assortiment aan displaybanners en een aantal A0-abriposters. De website is uitgerold in Nederland, Duitsland en Zweden.

Concept

In samenspraak met de klant zijn de doelstellingen en de uitgangspunten voor de nieuwe visuele identiteit duidelijk gedefinieerd.

Concept

Design

Door het redesign wordt het label op een meer eigen manier gepositioneerd, met de nadruk op ‘luxe’.

Design

Optimalisatie

Voor de nieuwe stijl heeft noon design ook een bannerset ontworpen en gerealiseerd in 7 formaten. Deze worden ingezet in diverse displaynetwerken ter promotie van de site.

Optimalisatie
Zoekresultaten en detailpagina van een hotel - HotelWeek Zoekresultaten en detailpagina van een hotel
De nieuwe identiteit met logo, kleuren, lettertypes, stijlelementen... - HotelWeek De nieuwe identiteit met logo, kleuren, lettertypes, stijlelementen...
Reclamecampagne met o.a. abriposters en display banners - HotelWeek Reclamecampagne met o.a. abriposters en display banners
Website in NL, DE en SE - HotelWeek Website in NL, DE en SE
Displaybanners in  meerdere talen - HotelWeek Displaybanners in meerdere talen
Deel, like of pin